Returpolitik
Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med din ordre, opfordrer vi dig til at kontakte os. Hos Nordic Butik er vi forpligtede til at sikre, at vores kunder er 100% tilfredse med de produkter, de køber fra vores leverandører. Hvis du ikke er tilfreds, så tøv ikke med at kontakte os, så vi kan hjælpe dig med det samme.
Sådan returnerer du din ordre (eller dele af den):
Du har ret til at returnere produktet inden for 30 dage efter modtagelsen, uanset årsag. Vi refunderer det fulde ordrebeløb inden for fem arbejdsdage efter modtagelsen af det returnerede produkt. Bemærk dog, at returfragtomkostninger ikke refunderes.
Følg nedenstående trin for at returnere produktet/produkterne:
- Send en e-mail til info@nordicbutik.dk og informer os om, at du ønsker at returnere hele eller dele af din ordre.
- Vent på svar fra vores kundeserviceteam for at få bekræftet, om vi kan godkende returneringen.
- Hvis returneringen bliver godkendt, bedes du pakke produktet forsvarligt og sikkert, helst i den originale emballage.
- Send pakken til den returadresse, som vores kundeservice oplyser dig.
- Sørg for at give kundeservice trackingnummeret for pakken.
- Når vi har modtaget og inspiceret pakken, refunderer vi beløbet for de returnerede produkter via den oprindelige betalingsmetode.
Annullering
Desværre er det ikke muligt at annullere din ordre. Ordrer behandles øjeblikkeligt i vores system, og derfor kan de ikke annulleres.
Retur
Du kan returnere en vare inden for 30 kalenderdage fra leveringsdatoen.
Varen skal være ubrugt og i den samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.
Før du foretager en retur, bedes du kontakte os, da returadressen kan variere afhængigt af din bestillings oprindelsessted.
Personlige produkter
Produkter, der er personligt tilpassede eller skræddersyede efter dine ønsker, kan desværre ikke returneres eller refunderes. Dette skyldes, at de er unikke og ikke kan sælges videre til andre kunder. Vi anbefaler derfor, at du nøje gennemgår alle detaljer, herunder stavemåde, design og eventuelle tilpasninger, inden du gennemfører din bestilling.
Har du spørgsmål vedrørende personligt tilpassede produkter, er du velkommen til at kontakte os på info@nordicbutik.dk, så hjælper vi dig gerne.
Produkter beskadiget ved modtagelse
Øv! Det kan ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. Hvis du modtager et beskadiget eller defekt produkt, skal du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen. Efter denne periode kan produktet desværre ikke længere returneres.
For at løse problemet hurtigst muligt beder vi dig sende en e-mail med et billede, der tydeligt viser den beskadigede del af produktet. De bedste billeder viser den beskadigede del på en flad overflade med etiketten og skaden tydeligt synlige. Vi bruger disse oplysninger til at hjælpe dig med din ordre og for at undgå lignende fejl i fremtiden.
For beskadigede produkter tilbyder vi en erstatning én gang, og vi kan desværre ikke udstede en refusion. Hvis produktet også er beskadiget ved den anden levering, refunderer vi det fulde beløb for købet.
Hvis du har spørgsmål om beskadigede produkter ved modtagelse, bedes du kontakte os på info@nordicbutik.dk.
Fejl eller problemer efter brug
Hvor irriterende! Det kan ske, at en fremstillingsfejl viser sig efter noget tid og forårsager en defekt. Dette betyder, at en del er beskadiget og ikke længere opfylder producentens standarder. Bemærk, at sliddele ikke er dækket af fremstillingsfejl. Sliddele inkluderer, men er ikke begrænset til:
- Drivremme
- Batterier
- Bremseklodser og skiver, tromler og kæder
- Pærer, tandhjul, dæk og slanger
- Generelt bevægelige dele.
For spørgsmål om fremstillingsfejl eller problemer efter brug, kontakt os på info@nordicbutik.dk.
Forkert levering af produkter
Vi gør vores bedste for at behandle alle ordrer korrekt. Dog kan der ske fejl, og vi kan levere det forkerte produkt. Vi løser dette for dig og sender den korrekte ordre gratis.
Hvis du har spørgsmål om levering af forkerte produkter, kontakt os på info@nordicbutik.dk.
Levering i dit fravær eller til et postkontor
Hvis en pakke leveres til din adresse eller til et postkontor, dækker Nordic Butik de relaterede omkostninger. Hvis pakken ikke afhentes eller hentes på postkontoret, returneres den automatisk til leverandøren. I dette tilfælde forbeholder vi os retten til at tilbageholde 100% af ordrebeløbet fra refusionen.
Produkt beskadiget?
Øv, vi beklager, at dit produkt blev beskadiget under transporten. Vi tilbyder dig gerne et nyt produkt gratis, men vi kan desværre ikke refundere beløbet. Hvis det nye produkt også er beskadiget, refunderer vi det fulde beløb for købet.
Pakke mistet?
Hvis en pakke bliver væk eller ikke leveres på grund af logistiske årsager, sender vi altid en ny pakke, inden vi anvender vores retur- og refusionspolitik.
Toldafgifter
I nogle tilfælde kan tolden inspicere din pakke ved levering. Vi har desværre ingen kontrol over gældende lovgivning fra 1. juli 2021. I nogle tilfælde kan tolden kræve betaling af en mindre afgift. Dog kan vi forsikre dig om, at sådanne omkostninger ikke forekommer i 99% af tilfældene. Kontakt os, hvis du bliver bedt om at betale toldafgifter.
Hvornår modtager jeg min refusion?
Alle refusioner behandles via den oprindelige betalingsmetode. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, overføres refusionen til kortudstederens bank inden for 14 arbejdsdage efter modtagelsen af det returnerede produkt. Kontakt din bank for spørgsmål om, hvornår beløbet bliver krediteret din konto.